L'alumnat de 1r i 2n ESO va gaudir d'una jornada molt especial al parc aquàtic Aquadiver el passat 19 de juny. Durant el dia, van poder disfrutar les diferents atraccions i compartir moments de convivència amb els companys i companyes. Va ser, sens dubte, una experiència divertida que sempre recordaran.