25
NOV
2025

Entrega de premis del diari ARA a La Mercè

Entrega de premis del diari ARA a La Mercè

Aquest dimarts 25 de novembre al matí, al Centre Cultural La Mercè de Girona, s'ha celebrat l'entrega de premis als adolescents dels set centres educatius de primària i secundària de la ciutat de Girona que el dia 20, coincidint amb el Dia Mundial de la Infància, van il·lustrar l'edició especial del diari. Aquest 2025 el tema central eren les fake news. L'institut Montilivi s'ha endut molts premis!

 

  • Adrià Pérez, Nicolás Puñal i Cesc Morejón 1r premi “ex aequo” a la categoria de 3r i 4t d'ESO per Periodisme o 'influencers'? 

  • Èlia Comino, Beth Rodríguez, Sira Villanueva, Agnès Sarasa. Únic premi de la categoria 1r i 2n d'ESO per El dret a la informació certa

  • Alba Reyes 1r premi categoria 1r i 2n d'ESO dibuix
  • Elisabeth Vaca 2n premi categoria 1r i 2n d'ESO dibuix

  • Arianna Roca 3r premi categoria 1r i 2n dibuix

  • Magalí Martí Accèssit categoria dibuix

Enllaç a la notícia del diari.

INSTITUT Montilivi, Av. Montilivi, 125, 17003 Girona, Tel.: 972209458 Fax: 972209069 institutmontilivi@xtec.cat | Avís legal © 2025