Visualitzar carta de serveis en pdf aquí
L’Institut Montilivi disposa de servei de bar-cantina on els alumnes poden comprar l’esmorzar o dinar. El bar-cantina obre entre les 8.00 i les 19.00.
El servei de plat del dia (dinar) s'iniciarà el primer dia lectiu i caldrà dur la documentació omplerta (formulari) i lliurar-la al bar-cantina si es vol fer ús del servei el mateix dia a primera hora.
La mediació és una eina de resolució positiva de conflictes a través de la qual es pretén fer arribar les parts enfrontades a un acord consensuat i cooperatiu (guanyar-guanyar en lloc de guanyar-perdre). Els processos de mediació resulten especialment efectius a l’hora de prevenir o gestionar els conflictes que es produeixen entre persones que mantenen una relació quotidiana.
El servei de mediació de l’Institut Montilivi està integrat per professors i alumnes que es formen i actuen conjuntament amb l’objectiu de difondre la cultura del diàleg i les capacitats d’escolta, participació activa, cooperació i convivència pacífica. Creat l’any 2011, el servei de mediació ha esdevingut un element dinamitzador de l’alumnat i de foment de la bona convivència al centre.
Durant el curs 14-15 el projecte s’ha estès a les escoles adscrites, amb les quals s’han compartit activitats promotores de diàleg i de millora de les relacions interpersonals.
Les activitats complementàries i ludicoformatives han estat sempre presents en les programacions anuals del centre. Conjuntament amb l'AMPA del centre es programen diferents actvititats extraescolars que els alumnes poden realitzar en horari de tarda Als següents enllaços trobeu la descripció de les activitats (inici a l'octubre) i l'enllaç al formulari d'inscripció:
- Extraescolars per al curs 24-25
L'Institut Montilivi es va integrar, el curs 2012-13, a dues Xarxes d'Innovació i Emprenedoria a l'FP creades pel Departament d'Ensenyament:
El Programa InnovaFP (innovació i transferència de coneixement) persegueix els objectius següents:
Programa d'Emprenedoria l'Empresa a prop, amb els objectius de:
Accés a projectes multidisciplinars desenvolupats (Només webs)
La nostra biblioteca és un lloc idoni per estudiar i un espai comú on podeu consultar llibres.
Us animem a venir a la Biblioteca perquè podreu...
Com a la resta del centre, caldrà que respectem les normes bàsiques de convivència i especialment aquestes:
Continu de dilluns a divendres de 9 h a 18.30 h
Matrícula d'alumnat nou d'FP (període del 4 al 14 de juny de 2024)
Període per a la sol·licitud de matrícula, als cicles formatius de Formació Professional, per al 1r semestre del curs 2024-25:
Alumnat nou
1) Obtenció de nom d'usuari i contrasenya: del 4 de juny de 2024 (a les 09.00 hores) fins al 14 de juny de 2024 (a les 15.00 hores).
2) Matrícula telemàtica:
Sol·licitud de matrícula: del 4 de juny de 2024 (a les 09.00 hores) fins al 14 de juny de 2024 (a les 15.00 hores).
Els tràmits durant la matrícula de novembre es faran tots telemàticament. Més endavant, es fixarà un període per portar la documentació que sigui necessària presentar presencialment. Cal mirar molt bé la normativa que està penjada a la web de l'IOC.
Trobareu informació sobre el procediment a:
1.INFORMACIÓ GENERAL
El Servei d'assessorament en la formació professional del sistema educatiu s'adreça a les persones adultes interessades a obtenir la diagnosi de les seves possibilitats formatives i de promoció professional, i l'itinerari formatiu més adequat per aconseguir l'objectiu de qualificació més idoni. Aquesta diagnosi és un requisit previ per participar en el reconeixement acadèmic dels aprenentatges assolits mitjançant l'experiència laboral o en activitats socials.
El Servei de reconeixement acadèmic dels aprenentatges assolits mitjançant l'experiència laboral o en activitats socials s'adreça a les persones amb experiència laboral o en activitats socials de, com a mínim, dos anys, que vulguin tenir un reconeixement acadèmic dels aprenentatges adquirits relacionats amb un determinat cicle formatiu.
L'objectiu final és que, un cop reconeguda l'experiència laboral vinculada al cicle formatiu corresponent, pogueu acabar de com pletar-lo i n'obtingueu la titulació. Recordeu que per poder matricular-vos a un cicle heu de tenir elsREQUISITS D'ACCÉS.
2. OFERTA DE PLACES
En aquest ENLLAÇ hi trobareu l'oferta de places d'AiR.
3. FUNCIONAMENT DEL PROCÉS
ASSESSORAMENT
Si t'interessa participar en el procés, omple el DOCUMENT PER FER LA INSCRIPCIÓ A LA FASE D'ASSESSORAMENT. Inscriure't et costarà 60 euros. Per fer el pagament, fes ús del DOCUMENT PER FER EL PAGAMENT AL CAIXER. Si creus que ets beneficiari d'una exempció i/o bonifiicació, CONSULTA L'ARTICLE 4 DEL DECRET. Fes arribar tota la documentació i el comprovant de pagament juntament amb el teu DNI a coordinacio.air@institutmontilivi.cat. En acabar t'entregarem l' informe d'assessorament on hi consta el que passa a reconeixement.
RECONEIXEMENT
Si vols completar el procés, omple el DOCUMENT PER FER LA INSCRIPCIÓ A LA FASE DE RECONEIXEMENT. Inscriure't et costarà 18 euros per cada UF que t'hagin assessorat favorablement i que pot passar a la fase de reconeixement. Per fer el pagament, fes ús del DOCUMENT PER FER EL PAGAMENT AL CAIXER. Si creus que ets beneficiari d'una exempció i/o bonifiicació, CONSULTA L'ARTICLE 4 DEL DECRET. Fes arribar tota la documentació i el comprovant de pagament a coordinacio.air@institutmontilivi.cat. En acabar t'entregarem un certificat amb tot allò que se t'ha reconegut positivament
4. ENQUESTES
Per tal de millorar el nostre servei, ens agradaria que donessis resposta a les enquestes.
ENQUESTA SATISFACCIÓ FASE ASSESSORAMENT
ENQUESTA SATISFACCIÓ FASE RECONEIXEMENT
ADREÇA DE CONTACTE: coordinacio.air@institutmontilivi.cat
HORARI ATENCIÓ AL PÚBLIC:
Matins de dilluns a divendres de 10 h a 13 h
Tardes de 15 h a 17 h els dilluns, dimarts i dijous.
(Juny-Juliol-Setembre: només matins de 10 h a 13 h)
INSTITUT Montilivi, Av. Montilivi, 125, 17003 Girona, Tel.: 972209458 Fax: 972209069 institutmontilivi@xtec.cat | Avís legal © 2024